اس ام اس های خنده دار همراه اولی
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
اس ام اس های خنده دار همراه اولی
دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, ساعت 21:51 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

از محـبت خــارهــا… ↓ ↓ ↓ شــــــــــــــــاخ میشوند!!! اون قدیم بود گل میشدن… آدما عوض شدن….!!!! مــــُــتــــِـِــــاَســـِـِــــفـــــانـــــه!!! ت‍ــــ��ــــو ی‍ـــه⇜جن‍ــگ ن‍ــرم‍ـــے⇝ بی‍ـــن #✔احس‍ــــاس✔ و #✘عقل‍ــــم✘ شارژ همراه اول ⬅ ساده نیست ... ⬅ گذشتن از کسی که ⬅ آیندتو با اون دیدی

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

خـدایــــا ... حواسِت بـه‍ گـریـه هـاے زیـر پَتـــوم هَسـت یــــا ... تـو هَـم فــکــر میکنــــے خـوابــم (╥_╥)

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

خدایا من اینجا دلم سخت معجزه میخواهد و تو انگار معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مبادا همراه اول "عشــــــق" قشنگ ترين اتفاق دنـــــياست آرزو دارم اين احـــــساس قشنگ رو در کنار شخصی که آرزوش رو داری تجربه كنی

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

از تمام دار دنیا یک چیز دارم... دوستَت!

پیامک های همراه اول

خدايا ؟ هستي...؟ حرفي دارم... ميشنوي ؟ خواسته اي دارم. نه نترس... پول نميخواهم کارنميخواهم قدرت نميخواهم شهرت نميخواهم... فقط ازتوميخواهم، من که هيچ اما هيچ اميدي را نااميد نکن.................خدا.؟ کارت شارژ دوستم بدار نه برای سرگرمیت دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

خسته ام از تـــــو نوشتن کمی از خود می نویسم این منم که دوستت دارم خرید شارژ يه بار بچه بودم دلم بستنى قيفى ميخواست گريه کردم نشستم وسط خيابون . . . . .. . . . . . . . . ننم مثل ديويد بکهام سانترم کرد تو جوب :| ديگه آدم شدم :| زندگي قشنگه اگه باتو باشه... مرگ قشنگه اگه براي توباشه ... دلتنگي قشنگه اگه به خاطرتوباشه ... من قشنگم اگه باتوباشم... اما ... توهرجورباشي قشنگي... " دوست دارم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد